Asistent(ka) členů představenstva

Staňte se členem stabilního a úspěšného týmu finančních expertů ve společnosti Artesa, spořitelní družstvo!
Pracovní nabídka

Hledáme kolegu/kolegyni na pozici Asistent(ka) členů představenstva/Panorama Business Center Manager.

Čemu se u nás budete věnovat?

  • Připravovat podklady, statistiky, prezentace
  • Připravovat a spravovat zápisy z porad představenstva společnosti
  • Poskytovat administrativní a organizační podporu členům představenstva
  • Správa datové schránky, distribuce, evidence a zpracování datových zpráv
  • Komunikovat s externími dodavateli provozního charakteru, facility management

Co je pro nás důležité? 

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Velmi dobrou znalost MS Office (především MS Word, MS PowerPoint, MS Excel)
  • Výborné komunikační a organizační dovednosti
  • Reprezentativní vystupování, vysokou míru diskrétnosti
  • Proaktivní přístup, pečlivost a spolehlivost

Co získáte v Artese, spořitelní družstvo?

  • Příležitost pracovat v menší firmě v centru Prahy s přátelskou až rodinnou atmosférou
  • Vybavíme Vás mobilním telefonem s neomezeným voláním a 10 GB dat měsíčně a notebookem
  • Možnost občasné práce z domova
  • 5 dní dovolené navíc a 5 dní free days
  • Stravenkový paušál v hodnotě 116,- Kč plně hrazený zaměstnavatelem
  • Pružná pracovní doba
  • Multisport karta
  • Teambuildingové akce
  • Vzdělávací a školící systém

Další informace:

Rádi bychom se dohodli na nástupu co nejdříve.

V případě Vašeho zájmu o výběrové řízení na danou pozici nám prosím zašlete profesní životopis na email: miroslava.bastlova@artesa.cz. Těšíme se na Vás.

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti Artesa, spořitelní družstvo dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a k jejich uchování v personální databázi společnosti Artesa, spořitelní družstvo za účelem navázání smluvní spolupráce s Vaší osobou. Tento souhlas platí až do jeho odvolání. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.