Artesa Premium OnLine

Spoření OnLine je určeno pro všechny, kteří nemají dostatek času chodit na pobočku, ale mají úspory, které chtějí výhodně zhodnotit. Prostřednictvím OnLine žádosti o založení termínovaného vkladu Artesa Premium si jednoduše sami vyberete a nastavíte parametry pro uložení Vašich peněz.

Kdo může o vklad zažádat?

  • Fyzické osoby – nepodnikatelé, kteří jsou občany ČR
  • Fyzické osoby – nepodnikatelé, kteří jsou občané EU a mají povolení k trvalému pobytu na území České republiky
  • Fyzické osoby – nepodnikatelé, kteří jsou občany jiných zemí a mají povolení k trvalému pobytu na území České republiky
  • Osoby, které nejsou stávajícími členy spořitelního družstva Artesa

Jaké doklady budete potřebovat?

  • Občanský průkaz nebo povolení k pobytu v ČR
  • Druhý doklad totožnosti - řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list, průkaz ZTP, průkaz občana EU nebo zbrojní pas
  • Výpis či smlouvu o účtu vedeného na Vaše jméno v jiné finanční instituci v rámci ČR, ze kterého budete zasílat první platbu na Váš nově založený účet. První platba slouží jako identifikační a jejím obdržením si ověřujeme Vaši totožnost

Jaký bude další krok po vyplnění žádosti?

Po úspěšném vyplnění a odeslání Vaší OnLine žádosti obdržíte automaticky generovaný email, který slouží jako potvrzení o doručení žádosti k nám.

Doručení smluvní dokumentace

Při vyplňování OnLine žádosti si můžete vybrat variantu, která Vám vyhovuje:

1. Podpis smluvní dokumentace i předání dokladů vyřídíme poštou

  • Kopie dokladů totožnosti a výpis z účtu (či smlouvu o vedení účtu) nemám v elektronické podobě
  • Smluvní dokumentaci mi zašlete vytištěnou k podpisu prostřednictvím České pošty 
  • V přiložené odpovědní obálce zašlu zpět podepsanou smluvní dokumentaci, včetně kopie dokladů totožnosti a výpisu z účtu

2. Vložím naskenované doklady, ale smlouvy chci zaslat poštou

  • Kopie dokladů totožnosti a výpis z účtu (či smlouvu o vedení účtu) mám v elektronické podobě a v dalším kroku je vložím
  • Smluvní dokumentaci však chci zaslat vytištěnou prostřednictvím České pošty a zašlu ji zpět podepsanou v přiložené odpovědní obálce

3. Vložím naskenované doklady a smlouvy podepíšeme elektronicky 

  • Kopie dokladů totožnosti a výpis z účtu (či smlouvu o vedení účtu) mám v elektronické podobě a v dalším kroku je vložím
  • Podpis smluvní dokumentace chci vyřídit jednoduše, bezpečně a rychle – podepíšeme vše elektronicky.

(Veškerá smluvní dokumentace Vám bude zaslána k seznámení a elektronickému podpisu prostřednictvím certifikované služby Signi. Pro elektronický podpis Vám bude zaslána ověřovací SMS s číselným kódem. Elektronický podpis lze jednoduše a bezpečně provést na počítači nebo mobilním telefonu.)  

Aktivace účtu

O doručení Vámi podepsané smluvní dokumentace zpět do Artesy, a jejím úspěšném ověření našimi pracovníky Vás budeme informovat emailem, ve kterém Vám zároveň sdělíme instrukce k zaslání první platby z Vašeho Ověřovacího účtu.

NEZASÍLEJTE PROSÍM NA BĚŽNÝ ÚČET ARTESA ŽÁDNÉ PENĚŽNÍ PROSTŘEDKY dříve, než k tomu budete v e-mailu vyzváni. Pokud tak učiníte, budou peněžní prostředky vráceny zpět na účet, ze kterého přišly. Jakmile bude první platba připsána na Váš běžný účet, prostředky ve sjednané výši termínovaného vkladu budou převedeny na členský vklad a na termínovaný vklad, čímž dojde k jejich aktivaci a celý proces Spoření OnLine bude dokončen. 

Od 1. července 2015 se na úročené vklady vložené do záložen vztahuje nové pravidlo 1:10. Přehled změn zákona o spořitelních družstvech včetně vysvětlení jejich dopadů na termínované vklady a členské vklady členů spořitelního družstva naleznete zde.